Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

'Ragdha Zaid vagyok, 1991-ben Bagdadban születtem'

2007. március 18. 09:15, mvmv komment

A Bagdhad Girl blog szerzője, az iraki Ragdha Zaid, tizennégy éves koráig élt Irakban, majd a háború miatt családjával 2006 nyarán az Egyesült Arab Emirátusokba költözött. 2005 óta írja angol nyelvű blogját, amelynek legnagyobb hányadában a netről válogatott cuki macskafotókat publikál. A 16 éves blogger életéről (szar a suli, mert 6-kor kell kelni), a háborúról és Irakról ír.



2006 december 30-án, Szaddám Huszein kivégzése napján - azon a napon, ami a muszlim áldozati ünnep első napja volt - ezt írta: "Ez az Eid első napja, az a nap, ami a háború kezdete előtt évekig a legboldogabb napom volt. Ez az Eid pedig a legszomorúbb, 9-kor keltem és megdöbbentem, amikor megtudtam, hogy 6-kor kivégezték Szaddám Huszeint, az Eid első napján. Milyen már ez? Nem tudtak volna várni az Eid végéig? Tudom, hogy Szaddám rossz dolgokat tett, nem is kedvelem annyira, de ő volt az iraki elnök 35 évig, nem kellett volna így kezelni. Azért hagytam el Irakot, mert nem akartam, hogy bántódásom essen, de ez nem igazán működik, mert mélyen belül még mindig fáj. Bocs a szomorú posztért, de kellett valamit mondanom Szaddám kivégzése miatt, és azért azt sem felejtem el, hogy Boldog Eid-et kivánjak!"

cukiszájt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása