Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Látott már valaha gyerekgalambot?

2007. augusztus 31. 10:51, mvmv komment

Orosz kolléga igen. Punktaréjjal rendelkező galambébikkel kapcsolatos megfigyeléseit így összegezte:

"Pár hete kirámoltam a dobozraktárnak használt kamrát, és életemben először lenéztem a lichthofba. Az emberi kezet utoljára 1884-ben látott keresztgerendán egy galambanya etetett két csöpp fiókát, rózsaszín, pelyhes maszatok voltak, vadul kapkodtak az anyai csőrbe. Persze a melegvérű élőlények alapértelmezett cukiságával én sem tudtam mit kezdeni, vigyorogva bámultam őket, én, aki legszívesebben biológiai fegyverrel írtaná ki a város összes galambját. De ezek a mi galambjaink. Azóta minden nap legalább egyszer zarándokutat teszünk a kamrába a csajommal, követjük a fejlődésüket. Villámgyorsan nőttek ekkorára, rózsaszín maszatokból sárga gombócokká váltak, aztán elkezdték elhagyni a sárga pihéket, mostanra csak egy punktarajnyi maradt mindkettőn. Izgatottan-szomorúan várjuk a pillanatot, amikor megtanulnak repülni."

fotó madár kölyök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása