Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

A vízi szafaládé felettébb élvezi az életet

2009. szeptember 14. 13:46, mvmv komment

A vízben lévő alaktalan puffasztott rizs valójában egy fóka. Az alsó képen kéjes arckifezezése is megfigyelhető. Na de mi történt valójában?

"Augusztusban nyaraláskor az izlandi állatkertben is jártam, ahol ezt a cuki fókát láttam. Az a sajátossága az ottani zoónak, hogy csak helyi állat van benne, házi- és vad-, tehát ló, csirke, vidra, róka, nyúl, rénszarvas, fóka stb. Praktikus infó kelet-európaiaknak, igaz, hogy a főbejáratnál van belépő, de van két-három további bejárás a hátsó rész felől, ott folytatódik a park, ahol az állatkert elhelyezkedik. ÉN még megfizettem a beugrót, de azt hittem, legalább egy lundát látok. De nem. Bár a fókáért már megérte, ugye?" - írta yegua.

fotó fóka

Cukifaktor: (3/5)
Szerintetek: (5/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása