Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Porzsákból került elő a Micike, a törpehörcsög

2009. november 23. 18:30, ge komment

geszter: mici1 "A mellékelt képeken Mici látható, a dzsungáriai törpehörcsög, amint éppen próbálom kicsalogatni a porzsákból. Ne ijedjen meg senki, nem szippantottam fel" - kezdte a rém izgalmas kaland történetét a szerencsés höri gazdija, Anna. A porzsákba bevackolódó állatka képpel illusztrált kalandjai kattintás után folytatódnak!

geszter: mici2

"A történet a következő: pár napos távollét után hazaérve riadtan konstatáltuk, hogy Micike hiányzik a terráriumból. Keresni kezdtük a hörit, az egész lakást tűvé tettük, de sehol nem találtuk, már rémeket kezdtem látni, amikoris bár hihetetlennek tűnt, zajt hallottam a porszívóból."
geszter: mici3
"Kinyitottam, és egy disznómód koszos hörcsög nézett rám disznómód aranyos gombszemekkel. Csak egy bögrényi lisztkukaccal tudtam kicsalni a jó kis helyéről- alagút végén bélelt üreg, nincs is jobb... Lemostam róla egy kiló koszt (az utolsó képen látható), és ezután, ha elutaztunk, mindig tettem szotyit a porzsákba, a biztonság kedvéért."

geszter: mici4

fotó hörcsög

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (4,9/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása