Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Lajhár, mint gaz csábító

2011. szeptember 27. 08:55, házisárkány komment

"Sziasztok!

Nem vagyok híve a képbeküldésnek, csak élvezője vagyok az oldalnak, de a minap szerelembe esetem egy lajhárral, és késztetést érzek, hogy ezt megosszam ország-világgal. Lehet, hogy csak nekem végtelenül cuki, de nekem nagyon az. :) Remélem, respektáljátok ti is, továbbá az aktív és agresszív állatvédőknek üzenem, hogy minden, ami történt, a lajhár döntése szerint történt, még véletlenül sem nyomultam bele a privát szférájába :))" – írta nekünk Mihi.

 

Köszönjük! Nekem nincsenek kétségeim, hogy valóban a szőrmók kezdte a hízelgést, ugyanis én is tapasztaltam hasonlót az állatkertben. :-)

fotó állatkert lajhár

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (4,2/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása