Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Gizmó, a nagy fülű, gülü szemű kandúrka

2012. február 03. 09:00, erykah komment

"Kedves Cukiság!

Egy ideje figyelemmel követem az oldalt és most már kijelenthetem, igazi rajongó lettem! :)
Ezért gondoltam megosztom veletek az én drága "gyermekem" történetét!
Gizmó szeptemberben született 3 másik testvérével együtt. Sajnos már a születésük után néhány órával bebizonyosodott, hogy az anyukájuk nem fogadja el őket! :(
Nem tudtam nézni, ahogy azok a pici cicuskák szenvednek, ezért kezembe vettem az irányítást és úgy döntöttem megpróbálom őket megmenteni! :)
Mondanom sem kell nagy kihívás volt 2 óránként felkelni hozzájuk, tápszert melegíteni, melegvizes palackot cserélni, de láttam, hogy talán megéri a fáradtságot. Sajnos 1 hét alatt minden cica elpusztult, csak Gizmó kandúr maradt meg. Ami egy igazi csoda, mivel első naptól én neveltem! Szegénykém igazi kis különc volt a nagy füleivel meg a gülü szemeivel,:):) de ma már négy hónapos igazi eleven cica aki engem tekint az anyukájának! (még most is próbálná szopizni az ujjam!! :D )
Küldök néhány fotót a születésétől, mostanáig, fogadjátok szeretettel!

Üdv: Panna"

Köszönjük szépen!

fotó cica macska kölyök

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (5/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása