Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

A barátkozó kiscica

2008. február 07. 15:21, ge komment

Nagyon szép képeket kaptunk Tamástól, aki egy véletlen folytán találkozott össze ezzel az elcsavargott kis fekete macsekkal.

"Tegnap sétálgattam a falunkban, és egyszer csak egy kiscica nyávogására lettem figyelmes. Megfordulok hát ez a kis csöpség rohant utánam, kétségbeesetten nyávogva" - írta Tamás.


geszter: cuki5



"Nagyon barátságos volt, nem félt és mivel éppen fotózni voltam, nálam volt a gépem, így tudtam pár cuki képet készíteni róla. Remélem nektek is tetszik."


geszter: cuki1



"Fotózás után visszavittem a házhoz ahonnan kiszökött, de jött volna megint utánam, csak nagy trükkök árán tudtam meglógni előle."


geszter: cuki3

fotó cica kölyök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása