Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Kifli és a horog

2008. szeptember 11. 15:39, ge komment

Ahogy azt már Kifli hivatalos blogja is megírta: nemrégiben hátborzongató horgászkalandban volt része a szerkesztőség legkisebb szőrös kedvencének. Részletek a gazditól:

"B. Ricsi a csónak farában, én az orrban dolgoztam, mikor Kifili, a hétpróbás horgászkutya átmenet nélkül nyúzottmalac-vinnyogásban tört ki. Azt hittem, hogy R. a sötétben véletlenül a mancsára/farkára lépett, ilyen kis rejtőszínű kutyáknál ez gyakoribb, mint a borderline-szindróma. De nem, a kutya egyre jobban vinnyogott és furán ugrándozott. Lenéztem és megfagyott a vér az ereimben: Kifli szép rávágással úgy elmarta a Figura - a trehány Figura - csónakfenékbe lazán lehajtott Salmo Executorát, hogy a wobbler egyik hármashorga a szájába, a másik az orrnyergébe fúródott."

"Iszonyatos volt: elkaptam a kutyát, benyúltam a szájába és tiszta erőből tartottam, hiszen a fájdalomtól ösztönösen nyitni próbálta, amitől a horgok ugye csak mélyebbre fúródtak, közben, mint egy vészhelyzet-jelenetben, ordítottam Figurának, hogy "fogót!" és "tépd ki egy mozdulattal!", ő ordított vissza, hogy "nem bírom, képtelen vagyok", én vissza, hogy "annál szarabb neki, ha nem csinálod, tépd már", a kutya vonaglott és vistott, aztán Figura összeszedte magát és egy középkori fogorvos lendületével kitépte. Frankón azt hittem, le fogja szakítani az orrát, végül mégsem. A kutya elbújt, mi összeszedtük magunkat és folytattuk. (Negyedóra múlva evett már és nincs semmi baja.) "

 

 

 

fotó kutya szerkállat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása