Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Blog a zsebkutyákról, akik nem csupán zsebkutyák

2010. március 23. 14:27, ge komment

Szuper blogot találtunk és most bemutatjuk. Panka.p a bloggere a Zsebkutya blognak és nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy bebizonyítsa: "Nem kevés türelemmel és néhány ügyes trükkel egy zsebkutyából is Frakk, Lassie vagy Kántor válhat!"

Az első posztban saját blökijéről, Dexterről és a motivációról olvashattunk:

"Dexter Morgan Junior fajtatiszta, normál méretű yorki. A blog indulásakor nyolc hónapos. Tavaly október 7-én még nem sokat tudtam a yorkikról, sőt valójában szinte semmit. Az első perctől kezdve megpróbáltam minden kérdésre, problémára választ keresni, leginkább neten keresztül. Szerencsére sokan gondolkodnak hasonlóan, így rengeteg információhoz jutottam, megismerhettem mások tapasztalatait, kipróbáltam dolgokat, hozzátettem ezt-azt, amiket szeretnék veletek megosztani."

fotó ajánló kutya kölyök

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (3,8/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása