Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Bébiételt reggelizik a gekkó

2011. október 24. 10:30, házisárkány komment

"Sziasztok!

Rég láttam nálatok hüllőcukiságot, gondoltam, küldök pár képet a nappali gekkóimról. Charlie és Alan/Ellen (még nem tudni, milyen nemű), a két Phelsuma grandis pár nap múlva lesz két hónapos. Nőnek, mint a gomba, köszönhetően végtelen mélységű gyomruknak, csak úgy falják a tücsköket és kukacokat. Nagyon szeretik továbbá a gyümölcsös bébiételeket, az egyik képen épp ebből reggelizik Charlie. Napjuk nagy részét a bambuszokon és a növényeken való ugrabugrálással, illetve az UV-lámpa alatti napozással töltik. Remélem, más is cukinak tartja őket, én hosszú órákat töltök a terrárium előtt, csodálva a két kis jószágot" – írta nekünk Johanna.

 

Köszönjük! Nekem nagyon tetszenek a gekkók, kaméleonok, én is szeretnék valami hasonlót tartani, csak félek attól, hogy a cicák zsákmánynak nézik őket.

fotó kölyök gekkó

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (4,8/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása