Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

A macska, aki nem mondja: miau - Bemutatjuk Áfonyát

2009. február 28. 14:00, ge komment

És akkor most elkezdjük törleszteni egyik régi adósságunkat (van még, tudjuk, mindenre sor kerül, ígérjük, hamarosan Mötley is felbukkan), következzen az első beküldött cukinapló, Ritától.

"2008.06.17. Itt kezdődött minden. Egy gyümölcs nevét kapta, úgy mint Áfonya. Ez az első kép amit a tenyésztő küldött, és azon nyomban lefoglalóztam. 2008.07.27-én érkezett hozzánk. Akkor még simán be tudott rohanni a kanapé alá.

geszter: afonya

 

Ma már kapartatva (gödröt ásva a parkettában) kúszik. Mert bizony meghízott, megnőtt, óriási lett. Nyomoztam növekedéscsökkentő hormon után, de nem találtam... Ha valaki tud, szóljon.

Ma (2008.12.15.) 2,5 kg. Ugy gondolom már az összes turpisságot véghezvitte amit lehetett. Valószínűleg ebben tévedek, mivel eddig is napról napra örvendeztetett meg minket tetteivel. Az első pillanattól kezdve csak velünk, az ágyban hajlandó aludni, ám akkor még nem éreztem, hogy rajtam alszik (szinte mindig), ma már érzem.

Régen oly nyugodt, kb. 3. telefoncsörgésig nyugodt kis éjszakáim, ma már feledésbe merültek. Általában ugy hajnaltájban, amikor éppen fordulnék át a másik oldalamra eszmélek rá, hogy nem tudok mozogni! Uristen megbénultam - gondolom elsőre - de mire feleszmélek tudatosul bennem, hogy egy óriási méltatlankodó pofát vágó izé ólomsúlyként nehezedik rám. Ha beszélne rám ordítana, hogy fejezd már be azt a hülye helyzetváltoztatási kényszeredet, különben kinyírlak, egy jól irányzott karomcsapással!!! Mivel itt még nem tart, és még mindig függ tőlem kajaügyileg, így halkan morogva kapaszkodik a takaróba - igen már fel sem kel ha megfordulok - és igyekszik egyensúlyozni, hogy az ellene intézett terrortámadást túlélje ugyanabban a fekvő pozícióban... 

geszter: afonya2

Ja, nem tud nyávogni. Én már hallottam macskákat nyávogni, na ez nem azt csinálja. Sokkal fájdalmasabb hangot ad ki, de nem ejti ki a száján a miau és társait. Kb. egy fuldokló hangját hallatja. Főleg mikor követelőzik. Újabb területe amit lefoglalt a fürdőkád. (Már nincs több helyiség, ami nem az övé lenne. Lassan módosítani kell a tulajdoni lapot a földhivatalban...)

Miután kiköveteli este magának a hízásához szükséges falatokat, utána nyomul a fürdőszoba felé, és mutogat, hogy a kádba, egy kis vizet, légyszi...majd széles mosollyal gonosz, tömzsi pofáján belerepül és lelkesen kinyalja a tartalmát (mintha nem lenne előtte mindig víz), miután kifárasztotta mancsával a vízcseppeket... majd ezt követően szárazra nyalja, s mint aki jól végezte dolgát elkezd hemperegni benne, majd mikor elfárad elalszik. Észrevettem, hogy haragszik, ha mi fürdünk.

Szerintem pofátlanságnak tartja, hogy elfoglaljuk még ha csak átmenetileg is a kádat. Fejével megegyezik két szemének összeadott nagysága, és sztem koncentrál, hogy ne guruljanak ki, ugy sasol,hogy mikor tűnsz már el onnan. Félelmetes...

És még egy elégedett kép mai teljes valójában az ágyon uralkodva, mai áldozatával a narancssárga pettyes, mutáns krokodillal..."

És most szavazzon, szeretne még Áfonyról olvasni?

fotó cica macska kölyök cukinapló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása