Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Segítsen olvasónknak, aki kislibára vágyik!

2009. április 15. 13:22, mvmv komment

Kétségbeesett levelet kaptunk olvasónktól, aki libát szeretne. A kommentekben várjuk a segítségnyújtó felajánlásokat minden libatulajdonostól. Ha Ildi libához jut, cserébe fényképes, heti beszámolókat várunk a libatartásról.

A levél:

"Sziasztok! Már a fél netet körbejártam, de nem találtam gyógyírt a problémámra, így utolsó szalmaszálként gondoltam, megzaklatlak Titeket, hátha lesz ránk öt percetek, és a végén mindenki boldog lesz... Az a nagy helyzet, hogy családilag úgy véljük, szükségünk vagy egy libára. Vicces lenne, ahogy menne házat őrizni a kutyákkal meg a nyúllal, meg egyébként is, jópofa, aranyos állat. Neten sajnos csak nagy tenyészeteket találtam, írtam is nekik, de annyira sem méltattak, hogy közöljék, hibbant vagyok, és vegyek inkább töpörtyűt. Gondoltam, nektek annyiféle állattartó ír, hátha tudtok ajánlani valamit/valakit... A húsvéti vásárt inkább kihagytuk, mert amilyen hozzáértők vagyunk, simán ránk sóznak egy nagy kiskacsát azzal, hogy liba, meg azt se látjuk rögtön, ha beteg, meg egyáltalán, állatot nem veszünk vásáron, na. Ha sikerül szerezni kislibát, mindenképpen csatasorba állítjuk a fotoapparátot, és majd az érdekesebb első találkozásokat meg miegymásokat beküljük nektek, na meg egy ekkora kézhez szoktatott állat azért produkálhat jópofa dolgokat (mint anyósom régi csirkéje, amit panellakásban neveltek fel, de ez egy másik történet). Igen, ezt vesztegetésnek szántam. Szóval kérlek, ha tudtok javasolni valamit, segítsetek, tavaly óta dolgozunk az ügyön eredmény nélkül... Áttetsző fülű napsütéses napot nektek! Ildi"

madár liba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása