Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Tolmácsoljuk Rotyi üzenetét

2011. január 05. 09:11, házisárkány komment

"Sziasztok!
 
Régóta olvasom a blogotokat, ezért nagyon örülnék, ha felraknátok az én kis cukiságomat is, Rotyikát :), aki a következőt üzeni az olvasóknak:
"Sziasztok! Rotyi vagyok! Tudom, a nevem magyarázatra szorul. Kiskoromban eltartott egy ideig, amíg szobatiszta lettem, innen kaptam a nevemet. 13 éve lakom a "mamival", aki úgy szeret, mintha a kisfia lennék. Szabadidőmben szeretek anyu jegyzetein feküdni, még a leglehetetlenebb pózt is bevállalom, hogy megszerezzem őket magamnak. Nyáron pedig kedvenc elfoglaltságom a napozás. Miáú."
 
Üdvözlettel:
Zsike"
 
Külön kiemeltem az alvás közben kilógó fogat, az én Bömbikém is rendszeresen kint felejti, szerintem nagyon cuki. :-) - Házisárkány

Köszönjük!

fotó cica macska alszik

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (4,3/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása