Szükségünk van a mindennapi cukira!

Ha otthon a kisállat megint kiakasztotta a cukiságmérőt, elkezdett beszélni, vagy megint beszorult a tortadobozba, oszd meg velünk! Küldd be saját fotódat, videódat, vagy amit a weben láttál. Adj hozzá rövid leírást, és jelöld meg a forrást, ha nem a sajátod.

Friss cukikommentek

Sikítozó svéd gida

2011. november 26. 08:53, házisárkány komment

"Kedves szerkesztők!

2010-ben Svédországban jártam. Éppen egy tavat kerestünk az útitársaimmal. Hárman mentünk háromfelé, de a tavat nem találtuk, viszont egyikünk azzal jött vissza, hogy "képzeld, megijesztettem egy őzet, tök közel volt". Kérdezem: "Tényleg?", erre majdnem felbotlottam ebben a kis őzikében. Szerintem amelyik megijedt, az lehetett az anya, ez meg itt a képeken a gidája. Először azt hittem, halott, vagy haldoklik, vagy beteg. De nem, csak annak tettette magát. Jól megnéztük magunknak, természetesen nem nyúltunk hozzá a szagátadás miatt! Lefotóztam jobbról-balról, aztán nagyon hirtelen állhattam fel a guggolásból, mert abban a pillanatban az őzike sikított egy nagyot, mint egy kislány, és egy szökelléssel a mező közepén lévő susnyásos dombba menekült, de úgy, hogy ki se látszott, amint beugrott. Tényleg sikított! Vicces volt, remélem, megtalálták egymást az anyjával :-)
 
Üdv: egy olvasó"
 

Köszönjük! Arra tippelek, hogy talán egy elvadult R-Go-rajongóba botlottatok... :-)

fotó kölyök őz gida

Cukifaktor: (5/5)
Szerintetek: (5/5)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása