Egy amszterdami légitársaság bevetette a cukiságfaktort, hogy üzenete jobban célba érjen, ugyanis egy beaglet használnak reklámfilmjükben.
Mint azt a fajtáról jól tudjuk, egy ősi vadászkutyáról van szó, így a szaglása is átlagon felüli. Manapság éppen ezért előszeretettel használja ezt a fajtát a rendőrség és a határőrség is, olyannyira, hogy egy külön osztag is van már belőlük Beagle Brigade néven.
Ezt a tulajdonságát ismerte fel a KLM légitársaság is, és a drogkereső kutyák mellé beagle kutyát is szerződtettek, nem is akármilyen feladatra - vagyis csak elviekben Sok utas ugyanis rendszeresen a gépen felejti valamilyen holmiját, aminek visszaszolgáltatását szimbolizálja e négylábú.
A reklámfilm szerint meg kell ugyanis találnia a szag alapján az elhagyott tárgyak gazdáit a repülőtér nagy csarnokaiban és visszaadni, amit elhagytak. A kutyus valójában csak egy reklámfogás, ténylegesen nem dolgozik a reptéren, csak vele akarták szimbolizálni, hogy a légitársaság mindent megtesz, hogy az elveszett tárgyakat visszajuttassa a jogos tulajdonosának. Használnak ugyanis erre a célra egyéb eszközöket, melyek az ülésszám, telefonszám, közösségi média adatok segítségével előkeríti a talált tárgy birtoklóját, de egy cukisággal mégiscsak jobban célba ér az üzenet.
Mi azért nagyon is támogatnánk, ha Scherlock valódi munkaszerződést kapna a reptéren, sok örömteli pillanatot tudna okozni az utazóknak.
Friss cukikommentek